:)

läser becka&companys blogg och känner mej smått avundsjuk på korsholmseleverna som fick ha hippie dag idag! dom var ju hur läckra som helst, kul måste det ha varit! :D

träningen kom jag från just. vi blev coachade av söufthemöuf's pappa och det var jätteroligt! känner mej så taggad till morgondagens träningar så det är inte sant!

på tal om fotboll, blev jag kallad på läger på söndagen, och då ska vi åka till Luleå! för en dag liksom!!! hur onödigt är inte det? hellre skulle vi ha stannat där i två dagar eller nånting.. och nu blir det att stressa med resor och allting. huhhhu. uleåborgare har nog ingen hjärna! (inte alla då men)

nu ska jag sova så jag är riktigt pigg och taggad imorgon som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0