-

Efter sex träningar denna vecka är jag helt slut. Eller nej, inte riktigt. Man kan väl forma om det till att jag VAR slut, men på något sätt fick jag energi av sista träningen.
Oftast så är det domhär "början av veckorna" som vi brukar köra hårt, som tar kål på en nästan, men alltid efter onsdag vet man att det är lite lugnare, och det gläder mig! Även om jag älskar träna...
Fast man börjar nog märka att tröttheten slår till i skolan, och koncentrationen är på noll! Och tro mig det blir inte bättre av att vi imorgon har skola ända till fyra!! Men sovmorgon råkar jag ha, hallelujah!
Jag känner en viss saknad, då jag inte har träffat vissa människor på en stund, så känner mig lite sådär halv då jag har träningar hela tiden och i princip inte hinner med något annat... Hoppas jag kan börja ändra det lite nu snart så jag ser smått annat folk också! Ska väl hänga med Chribz på lördag, (+några andra?) så det kommer bli awesome! Men så länge är det fokus på träningen. Ack ja, så ska det tyvärr låta då man vill bli nåt.

NU ska jag köra lite muskelkondis innan jag hoppar i dusch och tar en chill denna kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0