var försiktig med era skor och hundvalpar

dagen vart rätt chill. övistalang och städas. kulkul.
tog en tripp till stan, hittade ingenting.
då jag kom hem fick jag en mindre rolig överraskning!
vår lilla 5 månader gamla hund hade bitit mina 2 månader gamla vagabonds gladiatorsandaler, och dom var helt förstörda!!! fatta vad ledsen jag blev. började först stortjuta och sen blev jag förbannad som bara vad! men som tur beställde vi ett par nya efter träningen med mamma. men jag måste ha andra skor på mej på lördagen då, suck....
på tal om lördagen, den kommer bli kybäs! och morgondagen, kybäs den med!
nu ska jag sova, så jag orkar sista grundskoledagen!

PUSSGODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0