SVERIGE/MIN VESPA

Anonym om min helg, några bilder:
när åker du till sverige? har du en mopo hurudan isf? :D
ps. jättebra blogg :D


svar: jag åker till sverige runt den tjugonde augusti, typ lite efter att skolorna har börjat här i vasa. jag kommer att skriva i en annan blogg om norrköping och hur det är där, mera detaljerat då alltså, så du kan följa med där vad som händer nu under sommaren och flytten! :)
jo, jag har en mopo. flera, eller sen en person, har frågat om jag kunnat sätta en bild på den och så glömsk som jag är har jag inte kommit ihåg, och inte hunnit. men nu tog jag mej i kragen och klickade ett foto på min mopo. det är en skoter, kymco, helt okej faktist!
tack för din kommentar :)




här är den. helt perus silvrig kymco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0