GIVE ME SOME ACTION, AND I'LL PROMISE YOU FUNTIME


gud vad det här inte känns som sommarlov!
vädret är rent ut sagt skit, jag har tråkigt och vet inte vad jag ska göra och allt är bara neråt! jag har sovit varje dag länge, det är ju rätt skönt, men det känns ändå som man inte får någonting gjort. för slö är jag för att ringa till kompisar, känns som att jag inte bara orkar knappra in numret och umgås med någon. vadfan är det som är fel? kanske jag redan börjat isolera mig från dom att "hejdået" inte kommer bli så svårt? eller sen så laddar jag mig bara inför konfirmationslägret (JOOY....) och matchen imorgon. näe jag vet helt enkelt inte. men jag är slö och lat och har inte lust att göra något. det måste bero på vädret.
jag vill ha action, action, action!




Kommentarer
Postat av: Karsteningebjorg

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 11:26:10
URL: http://karsteningebjorg.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0