förberedelser inför imorgon!


okej. jag tänkte ta en dusch nu, köra med ansiktsmask och hårinpackning (som jag fick idag) och lacka naglarna vita! försökte få tag på min sötnos, som inte var på bra humör, så jag ville överraska honom med ett sött samtal, och så svarar han inte. får dock hoppas att han snart lyssnar in mitt meddelande som jag lämnade till telefonsvararen och att han skulle känna sej lite bättre då. NU: dusch!



en del av de fina presenterna! fick en bunt med presentkort också! :) tack finisar!

 

 



Kommentarer
Postat av: Gautelinn

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-03-22 @ 11:54:18
URL: http://gautelinn.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0