söker efter kvarlemnor av dej. bara för att få vara så nära dig som möjligt


jag har inte hört av mej så mycket idag, nej. dagen har varit underbar, har haft en gassande sol i sommarstaden vasa, och åska senare på kvällen. dagen spenderades på jobbet, och resten på stranden och en timma i vasklot hos min kära barndomsvän ronnie. han blev rätt förvånad då jag stod där i vardagsrummet utan att varna på förhand eller nånting! men gud så kul det är att se honom och de andra igen.
ska väl snart i sängen, imorgon är det jobb klockan 7. planerade till och med att åka dit till halv sju, får se hur jag orkar. måste dammsuga litegrann. och beachen efter jobbet!

måste bara säga att jag älskar hettan! nu vill jag ha nåt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0