saknaden smyger sig på






igår då jag var på stan och väntade på att någon skulle komma och öppna min skotersits (jag har inte ännu berättat om min tragiska otursvecka, men snart älsklingar, snart...!) så träffade jag på bruttan på bilden där högst uppe! efteråt så började saknaden verkligen smyga sig på. skoltiderna och alla händelser vi alla har vart med om. dom är liksom borta nu, kommer aldrig hända igen. dom förblir som minnen som man kan tänka på, men man får aldrig uppleva dom minnena igen. fan, tänkte börja gråta faktist.

så, jag kommer verkligen sakna alla en hel del ännu...
jag tänker på er, puss. hoppas ni alla har det toppen!

 


Kommentarer
Postat av: mirjam

Nähä! tänk va länge sen dendä bilden togs! alltså ja vill verkligen träffa dej!

2010-07-19 @ 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0