real as it gets


älskar att vara ensam hemma. ha på musiken hur högt som helst och bara chilla! =)
young jeezy har väldigt mysig röst kom jag på. sådär lite heslågmysig.
höll mina teknik/talangtjejer sista gången idag. lite sorgligt var det nog. dom har varit så otroligt gulliga, och man lär sej förvånansvärt mycket av dom! en söt tönt med namnet elsa, som är den största pjasaren i gruppen men så himla glad och pratsam höll om mig och tänkte inte släppa taget. hon var verkligen rolig den tjejen!
nu ska jag chilla ett tag innan nästa träning. borde sätta upp lite bilder från konfirmationen, men jag orkar verkligen inte ännu. nu vill jag bara ta det lugnt ett tag. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0