let's face it, i'm hotter than you


igår var jag och min kära mor på eclipse tillsammans. den var nog helt okej. sevärd. helt bra. äh, den var bra. jag var i alla fall helt ordlös efter filmen.
om den var bäst av de tre filmerna vet jag inte riktigt, alla är sådär jämnbra.
det som jag däremot inte förstår, är nånting som de till och med gjort i harry potter och nu också i denhär filmen. varför dom gör det till en "humorfilm". eclipse hade några roliga repliker eller dialoger i sig, det är inget fel på det, men det känns bara sådär konstigt då man är och ser på en vampyrfilm där de ska börja typ kriga eller nåt, så plötsligt droppar dom nånting roligt och man börjar skratta. det är ju ganska rolig omväxling, men jag tycker att emellanåt kan det bli för mycket. SPECIELLT i harry potter filmerna. eller den senaste i varje fall.
idag på natten kommer kusinvitamin hit, så jag ska pröva städa litegrann och laga i ordning, nu ska jag till HVC och sen ska jag kolla några matcher, för WFC börjar idag! så det blir en ganska fartfylld dag må jag tro?


Kommentarer
Postat av: IDA

viken da sku vi fa å käka nästa vecka? :D

2010-07-01 @ 09:37:00
URL: http://aeidaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0