Ja säääkert

Ursäkta för min dåliga uppdatering. Men har haft så fullt upp med allt nu. Ida vakna ja först upp i jobb som va helt som vanlit sen senare på daan for ja ti waynes me mina söta vänner. Vi prata nu om en massa, å en sak fick mej verkligen att tänka och lite på dåligt humör. Dom känslora putsa jag av mej på B POJKARNAS träning. Jaa ja ha börja träna lite extra nu så ja ska va i toppform tills ja far ti norrköping. De gick helt bra å ja fick dessutom jör 2 mål. JAAYJJ. hehe. När jag kom hem nu på kvällen prata jag en stund me min gulliga prick. De e inte långt kvar nu, undrar hu he ska gå. Men ja hoppas på de bästa, å innerst inne känner ja nog att de ska gå! Nu ska ja sova, dödstrött som alla andra dagar...

PUSSGONATT bloggläsare(n)

Kommentarer
Postat av: linnea

när åker du till sverige? :)

2010-07-29 @ 23:06:06
URL: http://lbylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0