äntligen freda, och jag ska absolut inte städa


sista jobbdagen denna vecka. så skönt med helg! nästa veckas mål är definitivt att gå och sova senare. har gått runt som en jävla zombie överallt. så trött är jag! sömnlösa nätter...
sådär by the way, det är 5 veckor tills jag flyttar. liksom omg. fjärilar i magen. inte kärleksfjärilar, utom nervositetsfjärilar. klump i magen, klump i halsen, skakis. för både glädjen, ivrigheten och nervositeten. och sorgen. eller hur man nu ska formulera detdär sista.
ikväll ska jag hänga med chribs. det blir väl nån sorts av chillout, kanske jag sen också ska ta en tur till vasklot på rockperry, en musikfestival i vasa, och se hur läget är där. perry blir det imorgon för mej.
jag ska ladda min kamera och smetta in bilder så småningom. fan, jag är lat på den fronten. FÖRLÅT!

min plånbok har försvunnit.... ja hoppas den inte har blivit stulen eller borttappad. om jag har riktigt tur så är den i bilen.... jag har haft värsta otursveckan. och tur-i-oturen-vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0