I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you



såg just en ganska läskig film, Jennifer's Body. handlade om en pojkvän-ätande flicka, som typ var en demon och så vidare... låter väldigt, hur skulle man säga... konstigt, dåligt, men den var nog sådär smått hemsk ni vet. i rollerna var Megan Fox och Amanda Seyfried. rekommenderas om man gillar se lite råare filmer... och Megan Fox är ju i filmen, så man behöver ju inte säga något annat.
Black Kids's låt, som jag har här ovan, är med i filmen, och var tvungen att laga den hit, bara för att ni ska höra hur otroligt bra låt det är!
ikväll är jag faktiskt inte så intresserad av att se på hockey. galen eller något?! nej, men jag pallar inte det just nu. men jag hoppas ändå att Canada vinner, av någon orsak. fast det skulle ju vara bra om USA vann också.. då fattar man ju varför dom var så överlägsna..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0