-


Finland tog OS-brons. Vilket gläder mig. Jag är nog stolt att lilla-Finland tar en medalj i så pass stora tävlingar som OS. Det gick ju lite up-and-down i hela turneringen, men de spelade ju en helsikes tredje period imorse! Man kan nog fråga sig, var gömde den energin sig mot USA? Nåmen, det blev ju medalj, så man kan ju inte precis klaga heller.

Nu sitter jag här och tänker på hur min dag kommer att se ut, och jag har ingen aning. Största delen av alla har åkt till fjällen och har ingen aning faktist vem som är kvar i Vasa. Så pari puhelunsoittoa ska jag nog väl göra idag..

Men ni som åkt, ska ha det superbra!
Och alla övriga, ha ett bra sportlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0