dag 11 - min syster


min syster. 13, snart fjorton, den 29 december. född 96, 2 år yngre än mig.
hon är den som känner mig bäst. hon förstår mig bäst, och vår humor är outstanding.
ingen får mig skratta som hon gör, och ingen skratta åt mina skämt som hon gör.
vi har kommit varandra mycket mycket närmare sen hon har börjat växa upp och komma in i tonårslivet och det tycker jag är bra. hon är en av de få som alltid har varit där för mig. har berättat det mesta för henne, och hon är faktiskt en bra person att prata med.
jag älskar henne, och jag vore ingenting utan min syster. livet vore ganska mycket tråkigare än vad det är nu ifall hon inte fanns. jag saknar henne varje dag och man skulle ibland verkligen behöva henne här.
man märker hur stor del hon egentligen är av mig. den finisen!


Kommentarer
Postat av: sonya

miss u tony <3

2010-12-03 @ 21:08:53
URL: http://ssonyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0