vit å blå, IFK


vi vann idag. och herregud så otroligt bra det kändes! jag suckade av lättnad efter matchen. det kändes så himla bra! kändes som att vi inte skulle ha vunnit på en stund, fast vi ändå har gjort det. härligt tjejer!

ikväll ska jag till christa, mysa och käka godsaker. och jag tror jag ska öppna mina flätor ikväll =)

kockade just. eller kockade och kockade, lagade sallad me halloumi ost. och det var så fruktansvärt gott! halloumi ost är ganska saltigt så det passade med salladens neutrala smak. halloumi ost är också bra att äta efter matchen så får man garanterat inga kramper. speciellt då det är varmt.

nu ska jag kila, tjoo!


Kommentarer
Postat av: HIFK <3

Du glömde ett V före ifk

2010-08-08 @ 21:47:40
URL: http://hifk.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0