memories


till vissa människor känns det så jävla lätt att säga hejdå till och lämna dom. det är som om dom inte skulle ha betytt någonting, nånsin, fastän man haft minnen med dom.
men domdär några få, som lyckats sprida sin positiva energi och sin kärlek till mig, och lyckats göra sig själva oförglömliga i mitt liv, får mig att vela stanna, och förlänga tiden här även om det inte vore värt det. vissa har behandlat mej som en vän och vissa inte, men er värde har ändå inte sjunkit hos mej.
ni alla har varit viktiga på era sätt, men jag har tyvärr bara lärt känna efter vem det löns hålla i. ni är guldvärda allihopa, till vissa mera och till vissa mindre och ni har gett mig guldvärda minnen, men en sak till en annan har väl lett till att vi har växt ifrån varandra och inte är lika nära varandra mera.

här kommer några bilder upp på människor jag fått fina minnen av. har lite knappt med tid så det kommer mera bilder sen.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0