onsdag


onsdag... redan! idag känner jag mej helt okej. eller egentligen inte alls. är lite skakis och nere. vädret är kasst, men mysigt. känner mej för att bara vara inne och mysa. men träning är det idag.


dagarna bara går och går liksom. jag fattar inte.... jag skulle bara vilja att tiden skulle slow down a little bit. man hinner liksom inte med.


TJÜSS


UPDATE: telefonen har stått tyst ett tag. datumet för flätborttagning och frissa är fastslagen. nu gäller det bara att fundera ut hur man ska klippa sitt hår. har tänkt på rak pannlugg... menmen?


minstingen, min kära Nene, trivs ytterst bra i mitt rum nuförtiden. månne han anar att jag kommer dra? han har varit ovanligt kär i mej dom senaste dagarna.
synd att hundar inte kan prata...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0