lite update här va


hej. som ni ser gör jag mitt allt för att få ihopskrapat ett inlägg. nu har vi igen lite extra lång lunchtimme, som några gånger redan har sträckt ut sig till 2 timmars långa lunchtimmar, så jag fick möjlighet att smyga mig på skolans dator och skriva så att ni har nåt att läsa kära vänner.

nytt idag då? intervju igår med Norrköpings lokala tidning, köpte tidningen idag, bilden var rent ut sagt hemsk. men jag tänker beställa bilden ändå, så jag har något minne. idag cupfinal, som jag får följa med från sidan.. tyvärr.

och såklar får man inte kopierat bilden hit, great. men om ni vill läsa så kika här! (det kan vara en annan bild, men ni kan se den andra också)




Kommentarer
Postat av: Anonym

när börjar du uppdatera på din norrköping blogg ? (:

2010-08-31 @ 13:45:35
Postat av: Johanna

bilden va as söt ju! :)

2010-08-31 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0