ett meddelande skulle göra allt betydligt lugnare




inatt stormade det som fan liksom. som om ni andra vasabor inte skulle ha märkt det. hehe... jag låg där och smågrät för mej själv. stormen var så mysig och jag saknade visst någon att hålla om. dessutom lyssnade jag på alldeles för sorglig musik för tidpunkten. ush.
jag märkte just att jag har blivit lite blekare. och att jag borde ta mej ut i solen och steka lite. men då man jobbar orkar man helt enkelt inte göra nåt annat än vila då man kommer hem. men jag kunde göra det ute också... fan. känner mej lite sådär att jag orkar inte vara riktigt brun det här året. får väl vara det nästa år istället då.
dagens är alltså träning. imorrn är det redan fredag. kommer ihåg då jag för två dagar sedan tänkte "fan, de e ju ren onsdag imorgon" och nu är det fredag. fan vad sjukt.
nu ska jag äta

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0