bestämmer du nånting, ångrar du dig. ångrar du dig, blir du ledsen och arg. blir du ledsen och arg blir du svag. blir du svag behöver du kärlek. behöver du kärlek, måste du kämpa för att få den tillbaka.

Jag försöker att vara stark, jag försöker klara mig Men sängen känns så stor här utan dig. Jag undrar hur du mår, Och om du tänker på mig nu, I mina tankar finns det bara du. Och jag vet, jag vet Att jag inte fungerar utan dig. Men jag vet, ja jag vet Att allting kommer ordna sig Om jag får somna brevid dig. Dagen är okej, men på natten blir det svårt, Ensamneten slår emot mig så hårt. Jag klarar ingenting, och allt jag gör blir bara fel. Jag känner mig så obekväm och stel.


åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0