-_-'


jag är tröttast i hela världen just nu! var på träning, som var ganska passligt jobbig och efter det kom min söta chribs hit. fick alla tröjor nerpackade, nu är det bara byxor och träningskläder kvar!
det svåraste med packningen nu just är att man lite är tvungen att planera vad man ska ha på sig då man ännu är kvar här, och vad man ska ha på sig på resan och så vidare, men allt ordnar ju sig.
idag har jag verkligen kommit underfund med vad ja ogillar, nästan hatar. alla fjortisar på stan som just har börjat skolan, som beter sig töntigt och inte har nån stil alls. varför? det är så jävla jobbigt att lyssna till somliga fjortisars storyn, liksom vissa är så jätte fräcka och vissa är helt... ja, vad ska man säga, töntiga? sen kunde man ibland bara skratta åt deras öga till att matcha plagg.. herregud.
ja och en till sak. härmisar.
förlåt för lite dissigt inlägg, men jag är trött och känner mej för att avreagera lite.
tack för ikväll och godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0