what a feeling

träningen gick bra! min fotbollsdepression är över, yes! känner mej i fullgång, har återhämtat mej från besvikelsen från förra söndagen och denna vecka och alla veckor framöver ska jag köra hårt! nu är jag taggad, tsihi
läste lite bloggar just, men megasöta bilder på gulliga par och började tänka att jag faktiskt saknar pojkvän-tiderna. nåväl, det är ingen vits att börja 'söka efter' en nu då jag om mindre än 4 månader flyttar till sverige. kanske jag finner lyckan och kärleken där? who knows
har drogat låten 'längesen' så mycket. den är sååå vacker
och sådär bytheway såg jag en gullig film också idag. 'chasing liberty' hette den, och den vart massasöt! rekommenderas, fast den var lite äldre
huuh, ska sova så småningom.

Kommentarer
Postat av: jeste

såg också på dendä filmen idag ;D

den va ju gullig!

2010-04-18 @ 20:58:14
Postat av: tanya

SV: chesteri, viket sammanträffande! ;) jåå den va ju så sööt!

2010-04-18 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0