WE LOVE YOU MESSI WE DO

jag och bella gjorde en deal att vi skulle klara oss utan dator i fyra dar då en tjej har med sej dator och mokkula (!!!), men jag var tvungen, helt tvungen att blogga.
allting e okej här, vi har haft tröning och match idag mot hesadaijuna (sory jonina!!), som vi förlorade mot 3-2. men poängsystemet är lite annorluna här så vi tog hem ett poäng i varje fall idag, jihuu!
imorgon har vi två matcher, får se hur dom går.

det är skönt att bara spela fotboll och fokusera på det. och äta bra! (maten är skiiiitgod här, höhö!)

pussåkram, hälsningar ifrån trötta barn (tanya, bella&hanna (&vicke))

btw så såg vi på barca mot arsenal just, och messi är ju bara för duktig! en hattrick! man blir verkligen på fotbollfeeling här!


Kommentarer
Postat av: patricia

jag länkar dig, om du vill kan du länka mig med! :)

2010-04-08 @ 08:22:40
URL: http://ptrcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0