people make mistakes to learn of them



jag bestämde mig för att ta och sätta en bild i repris. dock är det inte en favorit men en vacker en!
gårdagen var så bra den bara kan bli. jag uttrycker mej i enkla ord, och behöver inte förklara desto mera. säger bara att jag fann modet, och nu är nästan allting som det ska. härligt!
fick höra att min vän är i österrike, stuck there because of the vulkanutbrott i island. detta tycker jag är verkligen synd för jag saknar henne. och vi som skulle träffas på lördag. snyftningar där.
inget mera att säga, ska väl ta fika efter skolan och bara chilla idag. kladdkakabakning kunde ha stått på schema, hoppas den gör det fortfarande?
men ni ska ha en riktig skön fredag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0