music in my heart

jag älskar spotify. vem gör inte det?

tack vare spotify har jag fått lite större utbredning i vissa musikgenrer. hittat flera artister som jag börjat gilla. det är nog det smartaste någon har hittat på då man kollar in en artists låtar och album så får man se  vilka artister som har liknande musik. and that i love.

annars också så finns det inget bättre än att chilla i sitt rum och lyssna på musik. enligt mej då. jag älskar musik med hela mitt hjärta. jag kan inte riktigt vänta tills jag bor ensam och får njuta av musik och bara slappa då när jag har lust. ibland föredrar jag hellre att vara hemma och lyssna på musik än att vara ute och härja och så vidare. sundare livsstil?


newfound love. hello saferide.



Lykke Li. Perfektion? Vet inte, men största kärleken för mig sedan länge.



Anna Terheim. Härligt lugna låtar, underbar röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0