morning after dark

haha, vaknade med trött i kroppen och ont i nacken. hade nog gått lite vilt till igår på dansgolvet! men det e okej. konventen var ju sista för högstadiet, och jag hoppas jag får ta del av någon gymnasiekonvent nästa år då jag kommer hem på besök!
på tal om besök, så ska IFK-N spela idag. och gissa vem som är taggad och spänd?! jag försås. ska följa varje minut på fejjan vad som händer! (dom har live uppdatering där, hoho)
sen har jag ju helt glömt att visa en bild på min vackra vita häst (silvriga med rätt, och skoter istället för häst...höhö) som jag åker till min älskling med alltid nu och då, men har helt enkelt inte hunnit catcha en picture på den! men oroa dej inte anonyma läsare, du ser den snart!
skulle borda hjälpa mamma med krafsande, och lat som jag är så sitter jag här... får dåligt samvete nu så jag drar!

ps. ska försöka få nån bild av hanna från igår som vi hann ta. nu orkar jag inte bjyssa på nån bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0