I live in a world of fantasy, so keep your reality away from me



det var nånting mycket viktigt jag skulle skriva, men glömsk som jag är så har jag redan glömt bort det. anyway.... idag då jag hämtade posten så blev jag helt förvirrad och överraskad. nämligen jag hade fått ett brev från ett gymnasium. och det var inte degeer. gymnasiet skulle ha någon sorts besöksdag. jag blev ju helt förvirrad och nervös och trodde jag skickat ansökan till fel gymnasium.... hoppsan.
nå, hoppas det ordnar sig, jag ringde till en trevlig gubbe som skulle fixa och ta reda på vad det var om. och tack gode gud han gör det! jag som inte fattar nånting om sveriges ansökningssystem eller nåt sånt är ju helt ute i sånahär situationer....

 


Kommentarer
Postat av: Chrisfiona

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-02-14 @ 15:20:42
URL: http://chrisfiona.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0